Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

VitaminiShop.hu


RENDELÉS ÉS FIZETÉS

Hogyan adhatom le a rendelésemet?

Böngészd át termékeinket, válaszd ki a kívánt termékeket, tedd a kosárba, majd kövesd a rendelési folyamatot. Regisztráció nélkül is leadhatsz rendelést vendégként.

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Elfogadjuk a következő fizetési módokat:

  • Barion - Bankkártyás fizetés (Visa, Mastercard)
  • SimplePay - Online bankkártyás és azonnali utalás

Mennyire biztonságosak a fizetési szolgáltatóitok?

Barion: A Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó (engedély száma: H-EN-I-1064/2013). A Barion szervereit 256 bites SSL titkosítás védi, és rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal. A platform megfelel az ipari szabványoknak, és titkosítási technológiákat alkalmaz az érzékeny információk védelme érdekében.

SimplePay: A SimplePay Magyarország piacvezető online fizetési szolgáltatója, mely innovatív szolgáltatásokkal, a legszigorúbb nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelve működik. Már több mint 2,9 millió Simple-fiók tulajdonos használja a szolgáltatást húszezernél is több webshopban. Az OTP Mobil Kft. (az OTP Csoport tagja) üzemelteti.

Mikor kerül levonásra a vásárlás összege?

Bankkártyás fizetésnél azonnal, a rendelés leadásakor.

Van-e biztonsági garanciátok a fizetésre és szállításra?

Igen! Fizetési adataid soha nem kerülnek hozzánk - azokat közvetlenül a bankok kezelik SSL titkosítással. Szállítási partnerünk, a Webshippy Európa egyik legmodernebb, automatizált raktárközpontjában dolgozik, többszörös ellenőrzéssel. Minden rendelést követhetősz, és teljes garanciát vállalunk a hibamentes kiszállításra.


SZÁLLÍTÁS ÉS KISZÁLLÍTÁS

Milyen szállítási lehetőségeket kínáltok?

  • Csomagpont átvétel (Foxpost, GLS, DPD, MPL, stb.)

Mennyi a szállítási költség?

Szállítási költségeink rendeléstől függően változnak. A pontos összeget a pénztárnál látod a szállítási cím megadása után.

Mikor érkezik meg a rendelésem?

  • Csomagpont átvétel: 1-2 munkanap

Ki a szállítási partneretek?

Szállítási partnerünk a Webshippy, amely kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújt webáruházak számára. A Webshippy nyerte a Logisztikai Kiválóság Díját, és Európa egyik legmodernebb, automatizált budapesti raktárközpontjában dolgozik. Több mint 30 csomagküldő szolgáltatóval működik együtt, így gyors és hibamentes rendelésteljesítést biztosít.


TERMÉKEK ÉS KÉSZLET

Honnan származnak a termékeitek?

Csak eredeti, minőségi termékeket forgalmazunk elismert gyártóktól. Minden termékünk hivatalos beszerzési csatornán keresztül érkezik hozzánk.

Mi van, ha egy termék nincs készleten?

Ha egy termék átmenetileg nincs készleten, ezt jelezzük a termékoldalon. 

Milyen a termékek lejárati ideje?

A pontos lejárati dátumot minden terméken feltüntetjük.


CSERE, VISSZAKÜLDÉS

Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?

Igen! 14 napos indoklás nélküli elállási jog illeti meg bontatlan termékeknél. A visszaküldés költsége sajnos téged terhel.

Hogyan küldhetem vissza a terméket?

Küldj egy e-mailt a hello@vitaminishop.hu címre a rendelési számmal, és mi segítünk a visszaküldés lebonyolításában.

Mikor kapom vissza a pénzemet?

A termék visszaérkezése után 14 napon belül visszatérítjük a vásárlás összegét az eredeti fizetési módra.

Kicserélhetem a terméket másikra?

Természetesen! Ha más terméket szeretnél, visszaküldheted az eredetit és leadhatsz új rendelést, vagy írhatsz nekünk, és segítünk megoldani.


TERMÉKHASZNÁLAT ÉS TANÁCSADÁS

Kérhetek tanácsot a termékválasztáshoz?

Minden termékünknél külön megtalálod a részletes használati útmutatót és tanácsadást. Ha további segítségre van szükséged, írj nekünk bátran a hello@vitaminishop.hu címre.

Szedhetem egyszerre több vitamint?

Ez függ a konkrét termékektől és az adagolástól. Javasoljuk, hogy konzultálj orvossal vagy gyógyszerésszel, különösen ha már szedsz gyógyszereket.

Mettől meddig szedhetek egy kúrát?

A legtöbb vitaminkúra 1-3 hónapig ajánlott, de ez termékfüggő. Minden terméknél megtalálod az ajánlott adagolást és kúra hosszát.


KAPCSOLAT ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Hogyan tudok kapcsolatba lépni veletek?

  • E-mail: hello@vitaminishop.hu
  • Munkaidő: Hétfő-Péntek 9:00-17:00

Mikor válaszoltok az e-mailekre?

Munkanapokon 24 órán belül válaszolunk minden megkeresésre.


REGISZTRÁCIÓ ÉS ADATVÉDELEM

Kötelező regisztrálnom?

Nem kötelező! Leadhatsz rendelést vendégként is, de regisztrációval könnyebben nyomon követheted rendeléseidet és gyorsabban vásárolhatsz.

Biztonságban vannak az adataim?

Igen! GDPR-kompatibilis adatkezelést alkalmazunk, adataidat biztonságosan tároljuk és harmadik félnek nem adjuk át. Részletes adatvédelmi tájékoztatónk megtalálható a weboldalunkon, amely tartalmazza, hogy milyen adatokat kezelünk, milyen célból, meddig tároljuk őket, és milyen jogaid vannak.

Hogyan törölhetem a fiókomat?

Írj nekünk a hello@vitaminishop.hu címre, és segítünk a fiók törlésében.


Ha bármilyen kérdésed van, ami itt nem szerepel, keress minket bizalommal a hello@vitaminishop.hu címen!

A VitaminiShop.hu csapata: Adri és Viki

 

Az oldal tetejére